SB Live Player 5.1 - strasznie cichy dzwiek

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:38:10 MET DST

Raczej wątpię, bo u mnie jak podłączę zwykłe słuchawki dynamiczne do
wyjścia karty (drugie od złącza joysticka - nie pamiętam czy akurat
zielone) (oczywiście SB Live! 5.1) to normalnie słychać i to jak się
ustawi mikser na maksa to w drugim końcu pokoju (4-5 metrów) słychać
wyraźnie. Niczego nie kombinowałem, niczego nie przerabiałem, po prostu
mam tak od nowości. Jedyne co mogę powiedzieć to jak karta jest
ustawiona na zestaw analogowych głośników 5.1 to na wyjściu subwoofera
jest zdecydowanie słabszy sygnał niż na pozostałych pięciu (oczywiście
pomijam pasmo sygnału), ale pewnie tak ma być.

Sugeruję zatem żeby taką kartę o której pisze kolega Rumil oddać do
reklamacji.

        pozdrawiam
                Kazik