Re: Wgrałem nie ten BIOS

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:43:17 MET DST

Użytkownik "Tomaso" <tomasoNOSPAM_at_skr.pl> napisał w wiadomości
> Mam płytkę MSI K7T266 Pro2 i chciałem wgrać nowy BIOS. Jestem na tyl
> egłupi że wgrałem bios od płytki MSI K7T266 Pro2A i lipa. Komp się nie
> uruchamia. Na stronach msi w przpadku nieprawidłowego wgrania BIOSu
> zalecają aby utowrzyć dyskietkę zawierającą prawidłowy BIOS i podczas
> urochamiania nacisnąć Ctrl + Home. Niestety to nieskutkuje. Jakeś
> rady?
> Aha bios jest AMI

Idziesz do serwisu gdzie maja programator biosu i wgrywasz stary bios lub
nowy, jezeli go masz -koszt 30-60zl zalezy od tego jakie madrale siedza w
serwisie.

A jeszcze z tym Ctrl+Home, probowales w ten sposob ze przy wylaczonym kompie
trzymasz te klawisze wcisniete i nie puszczajac ich wlaczasz kompa az FDD
zareaguje, wtedy puszczasz?

--
Pozdrawiam
Wasiuk