Re: Plyta...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 13:55:28 MET DST

Użytkownik "Bossk" napisał:

> duze, zielone kondensatory, kilkanascie sztuk.
> pare wyglada jakby lekko sie rozszczelnilo zamkniecie.
> ignorowac to czy moze to byc poczatek czegos powaznego

Rozsadzone kondensatory to początek końca. Wyciekający z nich
elektrolit z czasem wyschnie. Przy okazji może też zalać jakieś układy
na płycie. Jeśli do tego nie dojdzie, to i tak prędzej czy później
pojawią się problemy - trudności ze startem komputera, niestabilność
przy dużych obciążeniach, itp. Moja sugestia: udaj się z płytą do
serwisu. Jeśli jesteś z Wawy, polecam firmę JoteM:
http://www.rem.tpnet.pl/jotem/. Zrobią to stosunkowo tanio (50-80 zł)
w ciągu jednego dnia (oddasz wieczorem - odbierzesz rano). I płyta
jeszcze trochę posłuży.

Pozdrawiam,
Sniper