Re: Czy ktoś ma " Microsoft Wireless Desktop " i jak to działa

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 13:46:26 MET DST

> Hmm... sam planuję zakup. Porównując inne modele i ich ceny, to bym
> się nie zastanawiał. A swoją drogą: gdzie tak tanio? Allegro?

No właśnie mi zależy tylko na myszce ale że taka cena i firma 145 zł
to sobie kupię i klawiaturę i myszkę :-) (żona powiedziała że da 45 zł
:-)) )

Komplet jest nowy i leży w Makro (napisali że do wyczerpania zapasów )
właśnie dziś będę jechał po 16:30 do Makro
Zobacz może i w Twoim mieście jest taka promocja

Tynio

Pozdrowienia