Bios do LiteOn-a 40125S ?

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 12:43:13 MET DST

Cze !!!

Czy ktos moglby mi zrzucis swoj bios z LiteOn-a 40125S ? Swoja nagrywarke
przewalilem na model 48125W a chcialbym wrocic do oryginalu. Niestety nie
moge tego dokonac za pomoca biosow udostepnionych na cdrinfo gdyz sprawdzaja
one model. Trzeba to zrobic za pomoca programu mktflash.
Ponizej podaje skladnie:

 MTKFLASH 3 R /B /M biosik.bin

gdzie cyfra 3 oznacza ze nagrywarka podpieta jest jako Secondary master

Jezeli ktos ma wpieta nagrywarke gdzie indziej to podaje specyfikacje cyfr
do wpisania:
1 dla Primary master
2 dla Primary slave
3 dla Secondary master
4 dla Secondary slave

Mialm zrobiona kopie swojego biosu, ale tak sie zlozylo ze mialem opozniej
drobny pad dysku i wywialo mi czesc plikow . M.in starty.

Ps. Operacja ta jest bezpieczna, tzn nie mozna uszkodzic nagrywarki.

Ps2. Bede wdzieczny za podeslanie mi biosu do w/w modelu nagrywarki.