Re: Czy tu nikt nie ma zdania o dyskach ?

Autor: Ferdynand Trott (ftrott_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 11:53:16 MET DST

> Fugitsu tez sa dobre, niestety firma przestala je produkowac, podobno
mieli
> jakies problemy i musieli wymianic cala serie 20g

Serdecznie dziękuje. Padł mi taki jeden a srewis powiedział że sam jestem
winien bo jest pekniety plastik przy zlaczu zasilania (na 100% tylko
plastikowa obudowa). I tyle, twardziel działa z poł godziny a potem zaczyna
wariować. Chcac czy nie chcac mam 40GB dyskietke ;) i nowa 80GB baracude :).

F.T.