Re: Jakie ceny??

Autor: Delfin UM (forged_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 11:15:29 MET DST

Użytkownik <blue3003_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam mały problemik. Mianowicie chciałbym sie dowiedzieć ile kosztują
"nasze"
> usługi
> np: instacja systemu wraz z konfiguracją,
> instalacja modemu,programów lub inne prace przy kompach.
> Nigdy za takie usługi nie brałem kasy ,ale wkońcu nasza wiedza też
kosztuje.

Witam

Ja biorę tyle ile sumienie mi pozwala :-)
Czyli jeśli gościa nie za bardzo lubię a jest kasiasty to 100PLN za pełną
instalke dowolnej Windy.
Mniej zamoznych kasuje na 50PLN
Kolegom i lubianym znajomym robie kompy za 30PLN.
Wszystkie powyższe ceny dotycza sprawnych kompów, gdy nie trzeba główkować
co jest nie tak ze sprzetem, jeśli coś nie chce działać. Wtedy ceny rosną o
siakieś 40%.
Cena końcowa zależy też od tego ile czasu musze poświęcić na postawienie
"padaki" na "nogi" :-)
Ale reguła jest taka, że prawie nigdy nie kosztuje to więcej niż 100PLN.

Pozdrawiam
Tomasz S.