Dziwne zachowanie w2k pro

Autor: DysoN (user_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 11:06:29 MET DST

soft: W2K PRO z SP3, IE6, DX 8.1
sprzet: Vanta, C300A (nie krecony) na BXcel, 320 MB RAM

problem:
Komputer dziwnie zachowuje sie podczas odtwarzania filmów (nie takze
divx ale tez zwyklych mpg2 niewielkich rozmiarem) w efekcie czesto
zawiesza na twardo (bez BSODa, po prostu sie zawiesza i tylko reset
pomaga). Zawiesza sie takze na tescie Direct3D (niezaleznie od wersji 7
lub 8.1). Problem wystepuje od jakiegos czasu i nie moge zlokalizowac
przyczyny. Dodam ze na tym samym kompie mam tez win98 i te same filmy
dzialaja bez problemow.
Problem pojawil sie ot tak, bez specjalnych manipulacji w systemie i nie
chce sam minac :(. Ogolnie system dziala stabilnie i bez zarzutu,
jedynie gdy przychodzi do generowania grafiki to sie wysypuje (GUI
dziala normalnie)
W dzienniku zdarzen mam sporo dziwnych wpisow pojawiajacych sie seriami
(po pareset, okolo 20 razy na sekunde), ale nie przy kazdym zwisie.

Przykladowo

opis: Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: nv
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 6 --- (tutaj jest 6 lub 1)