Re: Plik "Win386.swp"

Autor: emes (mstp_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:27:22 MET DST

Użytkownik "Bodzio Podolak, Jr." <bodzio.jr_at_supermaczo.pl> napisał w
wiadomości news:kjr2puotu1hju6th1f2bbioofpjlq4bnvr_at_4ax.com...

> To jakiś żart??? ;-)))

Poniekad nie : jest jasne i oczywiste ,ze plik wymiany był , jest i byc
powinien - wydaje mi sie ze wiem o co koledze chodzi z tym nortonem z
wlasnego doswiadczenia : mialem kiedys taki przypadek w win ME - plik
wymiany nie byl w ogole widoczny nawet po zaznaczeniu opcji pokazuj pliki
ukryte , systemowe etc... - co sie jednak stalo po uzyciu narzedzi
optymalizujacych z pakietu norton systemworks i zaznaczeniu opcji "optimize
swap file" ? - plik ni stad ni z owad zaczal byc widoczny na dysku w
rozmiarze ok. 300 MB - to chyba stad ta sugestia kolegi ze to plik Nortona

Pozdrawiam
emes