Re: ECS K7S5A czy SHUTTLE AK12 rev 3.0???

Autor: JK (pcjack_at_ciach_do_tu.polbox.com)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:28:25 MET DST

Użytkownik "Gozdek" <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Mam dylemat...
> Musze kupic jakas tania plyte pod Durona/Athlona.
> Mam mozliwosc zakupu plyty ECS K7S5A i SHUTTLE AK12 rev 3.0 (KT133A).
> W cenach odp. 235 i 220 zl.
Ecs raczej nie...Nie dlatego, że to zła płyta, ale dlatego, że ta firma po
prostu nie ma powtarzalnej jakości- możesz kupić i zapomnieć o problemach,
choć bardziej pewne jest to, że nie będzie ci działało USB, grafika będzie
fiksowała, komp bez powodów się wyfiknie itd...Taki jest ECS. Shuttle jest
zdecydowanie lepszym wyborem, jeśli chodzi o markę, ale AK12 to baaardzo
stara konstrukcja...Wielka jak most i mogą być problemy w przyszłości z
nowymi komponentami. Ktoś poniżej polecał FIC- odradzam. Wiecznie są z nimi
kłopoty, bo albo nie pasują pamięci, albo BIOS karty czy cokolwiek tam
innego- po prostu FIC nie jest do badziewnych części. To co polecam? Dobrze
poszukać Gigabyte- jest taki model na AMD751/Via686, cena na równi z ECS (no
może nieco wyższa) a marka i stabilność nie podlega porównaniom. Symbol tej
płytki to GA-7DXR (nawet z RAID, a cenka, jak wspomniałem, ok).

JaceK