Re: Decyzja zapadla .

Autor: emes (mstp_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:11:21 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> Widze , ze nastapilo jakies nieporozumienie - mozliwe , mozna bylo
> troche 'oszczedzic ale jest power' ale........
[ciach]

Jak dotad wszystko sie zgadza : to szczegoly ktore mozna dopracowac :-)

> No i monitor chyba najwaszniejszy.

No ale ale, przeciez monitor tez jest ,o ta bylo tak:

" To moze ja pomoge - zestaw skompletowany od dzis w calosci wyglada
 tak:

17" NEC FE791 SuperBright
 MSI KT3 Ultra ....."

Czyzby FE 791 SB to też kiepski wybór ? (aha , cos tam wczesniej pisalem ,
ze nie za bardzo ale jakby sie 'dotarl' teraz i nie mam zadnych zastrzezen)

Pozdrawiam
emes

P.S: Kombinowal juz ktos cos z navisetem w FE 791 SB ?- bo jakos kurde nie
moge tego zainstalowac , wola ze monitor nie jest podlaczony - winXP widzi
go w ustawieniach , sterowniki od karty najnowsze , aha karta Leadtek
Winfast A250 LE - czyzby niekompatybilna z DCC/CI ? - nie moglem sie tego
nigdzie doszukac - bede wdzieczny za wszelkie sugestie.