Re: [OT] zakupy w Komputroniku - ostrzeżenie [długie]

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 10:06:33 MET DST

Użytkownik "abnuk" <spassim_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> jeszcze raz:
> "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że
> publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie
> mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości
> prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem. "

Bareja by tego nie wymyślił.
Przypomina mi się dowcip z rozdawaniem Mercedesów na Placu Czerwonym w Moskwie.

Czyli co? W ofercie np. P4, kupuję, otwieram w domu paczkę a tu owszem - 4 ale
MHz taktowania zegara - przecież to prawie jak w ofercie? I co? Nie mam
podstawy do roszczeń, bo nie zadzwoniłem do jakiejś osoby z dz. handlowego? LOL

GL12d4