Re: Jak sprawdzic grafike?

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 01:07:09 MET DST

Użytkownik "Tomasz_Sz" <tomek_sz'remove_it'@interia.pl> napisał w wiadomości
> Jak mozna sprawdzic karte graficzna?
> Czy dziala poprawnie, jak rozpoznac kiedy sie sypie,
> jak sprawdzic jej stabilnosc, pamieci itp. ?
>
> Pytam bo podczas grania czasami zawiesza albo samoczynnie
> resetuje mi sie (to czesciej) maszyna. Czego to moze byc
> oznaka? Przegrzewanie procesora? przegrzewanie chipsetu karty?
> Uszkodzone pamieci karty?

z regoly gdy karta sie przegrzewa to najpierw widoczne sa jakies zaklamania,
krzaczki, matrwe pixele,

karte mozesz potestowac 3dmarkiem - kilkakrotnie - a takze grami 3d

najlepiej by bylo jak bys sciagnal sobie jakis sofcik do monitorowania
parametrow plyty glownej i napiec - np. cpucool lub inny - bo moze to byc
tez wina zasilacza - albo wlasnie - co bardzo prawdopodobne - przegrzewania
sie procka -

pozdrawiam