Re: Problem z multimediami

Autor: whesper_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 25 Sep 2002 - 02:35:20 MET DST

> A jak nie pomoże, to wyjmij grafikę i sprawdź na innym kompie.
> Nie chcę Ciebie dołować, ale chyba masz walniętą kartę graficzną.
> Miałem tak z Vantą16MB, gdy ją przegrzałem po podkręceniu.
> Windowsy działały dobrze, ale gdy chciałem uruchomić cokolwiek
> co wymaga 3D i współpracy directX. wieszało mi w identyczny sposób.
>
> Pozdrawiam
> Tomasz S.

Napisze po kolei: ściągnąłem najnowsze sterowniki do karty graficznej,
dedykowane dla XPeka - nie pomogło, drivery via były wgrane od początku, na
wszelki wypadek puscilem jeszcze raz instalke - bez skutku, nie podkręcałem
grafiki, a w sumie komp jest prawie nowy, więc myślę, że to nie problem z
grafiką. Zaniósłbym go do serwisu, ale znając ich zdolności, to komp postałby u
nich z 2 tygodnie i w koncu wgraliby od nowa winde, sadzac ze to problem z
plikami systemowymi.
Tak się w sumie zastanawiam, czy to nie jest przypadkiem problem z biblioteką
Directx. Mam w sumie wgrana wersję 8.1, ale czy przypadkiem nie musze wgrac
directx'a dedykowanego dla xp, jak to kiedys bylo w wersji 7, ze byl osobno na
95 i 98, przynajmniej w poczatkowej fazie...Moze to rozwiazaloby sprawe... czy
jest directx dedykowany specjalnie dla xp??