Re: Niestabilna K7S5A - reklamacja ?

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 12:04:21 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Pewnyś? Bo mi się wydawało (z tego, co czytałem), że niestabilność
> polegała na tym, że starsze wersje płyty przekłamywały dane
> transmitowane z/do pamięci _tylko_ przy Athlonach Thunderbird od
> 1000 MHz w górę. Z Duronami nie było najmniejszych problemów (nie dam
> głowy, ale wydaje mi się, że z pamięciami SDR SDRAM też nie).

Ja jestem pewny. Mój ECS ugotował mi D1000 a następnie D1200. Działał
długo piknie i stabilnie aż tu nagle zrobił taki numer. Przy D1200
wstawionego w miejsce spalonego D1000 zorientowałem się, że puścił 2.5V na
core. Nic więcej nie zobaczyłem bo już tak zastygł i się nie obudził. ;-)

Pozdrawiam

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.