Re: Klony Ati.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 11:58:07 MET DST

Mariusz <akustyk_at_poczta.fm> wrote:
> Mam pytanie do grupowiczow. Czy ktos porownal osobiscie klony Ati
> Radeon 8500 firmy Hercules i Gigabyte. Zastanawiam sie ktora firme

mam Herculesa FDX 8500LE - jest dobry: cichy i bezproblemowy, nie wiem
jak z podkręcaniem (bo nie stosuję) . Ma jedną wadę: brak drugiego
RAMDAC, czyli wyjścia DVI nie podlączysz do analogowego monitora,
chyćbyś nie wiem jakie przejściówki stosował. Mnie to nie przeszkadza :)
Jakość obrazu (na Sony 19" ) bardzo dobra; jak ATI - mam porównanie z
ATI Xpert. Oczywiście, zainstalowałem oryginalne sterowniki ATI, bo te
na dołączonym CD-ROM są dosyć stare. Nie miałem z tym problemów.

B.