Re: EOT naprawde

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 00:15:16 MET DST

Pszemol wrote:

> Z grubsza biorąc - to samo.
No comments

> No to zdecyduj się, raz piszesz, że robiłeś, wcześniej że nie
> robiłeś...
No comments

> Poczułeś się obrażony? Czym?
Hm. Chyba nie widzisz ze piszesz (najdelikatniej mowiac) "ofensywnie"
podwazajac kwalifikacje osob ZAWODOWO zajmujach sie montarzem
sprzetu komputerowego, twierdzac ze do tego jest potrzebna wylacznie
znajomosc kabelkologii na poziomie malpy.

> Te różnice awaryjności to... góralska prawda.
Aha. SPISEK, SPISEK, nie ma roznic w poziomie awaryjnosci,
zas na pl.comp.pecet siedza sami SPISKOWCY wmiawiajacy
to niewinnym czytelnikom tej newsgrupy.

> Ty za to nie przyjmujesz do wiadomości, że ja właśnie PowMaxa
> kupiłem za $15 z wysyłką - więc o jakiej dyskusji tu mówisz?
Czy ja nie napisalem wyraznie ze mnie to nie interesuje. To nie
znaczenia dla glownego watku czyli faktu ISTNIENIA roznic
miedzy zasilaczami firmy A i B, czy roznic miedzy zasilaczami
Z1 i Z3 firmy C. Co negujesz.

> Nie różnią się w żaden istotny sposób uzasadniający nierzadko 10
> krotną różnicę w cenie.
To jest twoja opinia i masz do niej prawo. Ja mam dokladnie wprost
przeciwna. Kropka.

> Że co?
W wolnym tlumaczeniu, "twoja decyzja", przepraszam za nieczytelny skrot.

> Ale nie po to abyś poszukał PowMaxa :-))) Bo PowMaxa można
> kupić również jako "House Brand" i "Generic" - rozumiesz?
> Choćby w firmie Computer Upgrades, Inc. Ile razy to trzeba
> Ci powtórzyć abyś zatrybił wreszcie?

> A czemu nie? Rzuć komentarz... Jak to się dzieje, że firma
> sprzedaje taniej zasilacz który można sprzedać drożej
> i jeszcze robi na tym świetny interes? Po prostu ktoś inny,
> jeszcze sprytniejszy, robi na tym jeszcze lepszy interes!

> No cóż... trudno inaczej reagować na oczywiste objawy głupoty.
No comments.

> :-)))))))))))))))))))))) Tak, Ty jesteś najzabawniejszą osobą
> jaką ostatnio poznałem na niusach... to już jest pewne w tym momencie.
Wzajemnie, wzajemnie :-))))))))))))))))))))))

> I dlatego tyle piszesz w obronie idiotycznej teorii o stosunku wagi
> do jakości zasilaczy? :-))
Czy my w tym watku o tym dyskutujemy (wadze) ? Nie zauwazylem
tego... Poza tym od czasu do czasu, w drodze wyjatku, lubie odrobine
rozrywki ;-)

Opinie na temat wagi wyrazilem w poprzednim watku motywujac to
taka a nie inna argumentacja ktorej nie akceptujesz. Ja zas nie
akceptuje twojej. Podobnie jak nie akceptuje twierdzenia dot.
identycznosci konstrukcyjnej zasilaczy, co ma zreszta bezposredni
zwiazek.

> Jeżu... Dalej nie rozumiesz. Zdanie brzmiało:
> "Przy cenach detalicznych PRAKTYCZNIE IDENTYCZNYCH
> ZASILACZY..."
Identycznych twoim zdaniem.

> To zasilacze są praktycznie identyczne, a ceny znacząco różne.
> Dlatego świadczy to wyłącznie o tym, że wykorzystują firmy
> głupotę użytkowników i tyle.

> Mówisz teraz o sobie, który insynuuje, że firma Computer Upgrades, Inc
> sprzedaje wybrakowany lub kradziony sprzęt poniżej rynkowej ceny ??

To jest daleko posunieta nadinterpretacja mojej wypowiedzi, nie pierwsza
zreszta. Ale wracajac do tego problemu - nie musiala nabywac trefnego
towaru swiadomie. Przy tej ilosci posrednikow i wielkosci rynku
komputerowego w jakimkolwiek kraju, a zwlaszcza w USA
jednoznaczne ustalenie pochodzenia sprzetu wcale nie jest latwe/mozliwe.

Rownie dobrze prezes miec "takie widzimisie" ze na tym towarze zchodzimy
z marzy czy nawet do niego dokladamy a sobie odbijemy na innym. Jak
pisalem juz co najmniej parukrotnie mnie przyczyna odbiegajacej od sredniej
ceny nie interesuje.

lekko offtopic:
Nie pisz ze pare lat temu nie slyszales np. o aferze z zeszlifowaniem
oznaczen procesorow i nanoszeniem przez falszerzy nowych, by
sprzedac je z wiekszym zyskiem. Falszowane byly zarowno proce
AMD jak i Intela. Masa firm kupowala je myslac ze ma do czynienia
z procesorami o parametrach ZZZ a miala do czynienia z YYY.
Bylo to zmora firm komputerowych bo czesc procesorow pracujacych
na ponadnormatywnych parametrach dzialala prawidlowo (niekiedy tylko
w pewnych warunkach) a inne pracowaly niestabilnie... Zas latwiej
metody na odrozenie ziarn od plew nie bylo.

> W porządku - pisałeś, że można go kupić w Polsce za niewiele ponad $20
> W dalszym ciągu nie zmienia to dystansu w znaczącym stopniu do $125.

To ze mnie sie to udalo, to nie oznacza ze jest to norma.
Rzeklbym ze nawet wprost przeciwnie.

Nierzadko spotykane jest zjawisko ze firma kupuje obudowy
firmy ABC z bardzo porzadnymi zasilaczami (blagam, tylko nie
dyskutujmy w miejscu o tym czy one dobre sa czy nie, czy sie
roznia, przyjmijmy ze tak jest, tu chodzi o mechanizm) po czym
do tych obudow wsadza inne, obniza nieznacznie(albo i nie)
cene obudow a zasilacze sprzedaje i tak na tym procederze
zarabiajac...

W ten sposob w Polsce pojawia sie czesc markowych zasilaczy
w nizszych cenach nizby to wynikalo z katalogow, niekiedy nawet
okazyjnych, bo sprzedawca i tak na tym niezle zarabia.

> To są fakty, o których przekonałem się naocznie zamawiając
> zasilacz opisany jako "House Brand". Dostałem PowMaxa, prawda?
Bynajmniej nie gdyz to jest loteria - jak ktos ma mocne nerwy to moze
sie tak bawic. Dzis pod "House Brand" dzis moze sie kryc zupelnie dobry
PowMax a pare dni pozniej w ramach kolejnej dostawy za ta kwote
mozesz otrzymac dziadowski L&C.

> Tak się kurczowo trzymasz teorii że cena jest czymkolwiek sensownym
> uzasadniona, że musisz wierzyć, że te zasilacze faktycznie czymś
> się różnić muszą... Tymczasem różnią się wyłącznie ceną :-)
To jest twoja teoria(ze sie roznia wylacznie cena), ktorej moim zdaniem
przecza fakty, negowane przez ciebie.

> Ależ wierzę że te różnice mogą być... Ale nawet pomnożone przez 3
> nie uzasadniają ceny większej 10 razy. To czy zasilacz ma max 30A
> czy 28A naprawdę nie czyni go dwa razy lepszym (droższym). Zgoda?
W tym konkretnym wypadku, zakladajac ze rozmawiamy WYLACZNIE
o tej pojedynczej roznicy w tej konkretnej wielkosci tak... Ale jesli
roznica
jest miedzy 14A a 30A to sytuacja jest juz inna.

> Skoro tak mówisz, to muszę zrobić na tym interes... :-)))
Czemu nie, to dobry pomysl Biznes is Biznes. :-))

> Kupię ich kilka i posprzedaję za dwukrotną cenę na eBay...
Powodzenia.
Mam uzasadnione podstawy by sadzic ze to Ci sie moze udac.
POWAZNIE.

> Do usłyszenia.
Nie w tym watku ;-) tym razem bede stanowczy i z mej strony
EOT.

Co i tobie proponuje. Uszanujmy swoje roznice pogladow i
zaprzestanmy tej dyskusji bo zaden z nas drugiego do swej
argumentacji nie zdola przekonac.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and