Re: Dwa zasilacze ?

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 23:11:23 MET DST

Witam

> W przypadku normalnych zasilaczy IMHO nie warto :) Koszt
> jednego dobrego będzie niewiele większy niż koszt dwóch
> średniej klasy zasilaczy.

jaki 'dobry' zasliacz masz na mysli? jakie mozesz polecic, mam w tej chwili
zwykla tania obudowe atx'ową z zasilaczem 250W - wszystko dziala bez problemow
- ale doszly mnie sluchy ze te tanie zasilacze impulsowe lubia sie czasem
"palić" i to w taki sposob ze na wyjsie 5 czy 12 woltowe daje duzo wyzsze
napiecie, z tragicznym skutkiem dla calego sprzetu, najgorsze ze nie znam
sposobu na zabezpieczenie sie przedtym... i wole nie myslec co by bylo gdyby
cos takiego sie umnie stalo... nagrywarka dyski i co najgorsze moj skanerek za
3 tys. zl moglby pojsc z dymem.. horror..
jak sie zabiezpieczyć????

pozdrawiam