Re: Plyta glowna Gigabyte GA-7VRXP czy GA-7VAXP

Autor: Offca (offca_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 23:13:10 MET DST

Witam

Ja pod ten sam procesor wybralem GA-7VRXP (moge tylko powiedziec ze na razie
plyta jest bardzo stabilna) ale glownie ze wzgledu na RAID...(chociaz cena
tez miala tu niemale znaczenie)... bo roznica w wydajnosci wydaje mi sie
jest niewidoczna "golym okiem". Z drugiej strony VIA podobno wycofuje sie z
produkcji KT333 na rzecz KT400 wiec to tez moze miec dla Ciebie znaczenie...

pozdroofka
Offca