dobry modem wew?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 22:38:49 MET DST

Stoję przed koniecznością wymiany mojego modemu(Microcom Deskporte 56K
internal ISA, na chipie Conexant) na coś nowego na PCI :-( Jaki modem
moglibyście polecić w cenie do 150PLN? Zaznaczam, że pomimo tych
wszystkich wyróżnień omijam szerokim łukiem modemy Pentagram
Omen(2)-na mojej centrali nie negocjował połączeń szybszych niż 33600.
Tyczy się to prawdopodobnie wszystkich modemów na chipie
Motoroli-jakoś nie lubią moej centrali ;-) Co sądzicie o tych nowych
Zoltrixach? BTW: modemy na chipie Conexanta są uprzywilejowane ;->

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)