EOT

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 22:10:53 MET DST

Pszemol wrote:
> "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <abraham_at_somewhere.in.pl> wrote in
> message news:amq9eu$goh$1_at_news.onet.pl...
>
> Właśnie.

> Problem w tym właśnie, że to będą te same zasilacze!
Wlasnie problem w tym ze to NIE SA te same zasilacze,
pracowicie usilujesz z uporem godnym podziwu (tylko
nie wiem po co) z tym walczyc

> Ty też tego nie robiłeś. Napisałeś, że opierasz się na danych
> z pewnego źródła. A moje pytanie o to źródło pominąłeś milczeniem.
Zapewniam ze robilem, na wielokrotnie mniejsza skale niz fachowcy
majacy dostep do duzego wachlarza sprzetu ale robilem. I wyniki
zdecydowanie mnie nie podobaly.

> Walorem użytkowym zasilacza jest tylko i wyłącznie fakt, że
> dostarcza on stabilnego napięcia przy dużym możliwym prądzie.
> Reszta to marketingowe banialuki, przynęta na głupiego klienta.
G..oralska prawda... ze nie wyraze sie dosadniej.

> Ich profesją jest przykręcanie śrubek śrubokrętem i wkładanie wtyczek
> w gniazdka. Tak wygląda praca montera komputerów. Wystarczy do tego
> średniointeligentny szympans który odróżnia kształty i kolory...
Ty zawsze swoich oponentow obrazasz ?

> Nie, nie ma żadnego spisku. Jest tylko wolny rynek na którym
> każdy próbuje się z każdym siłować - klient pcha w jedną,
> sprzedawca w inną stronę. Wygrywa mądrzejszy.

Tak, oczywiscie roznic miedzy zasilaczami nie ma. Skad w takim
razie razace roznice w awaryjnosci produktow firmy A i B ????
Spisek monterow ???? Przeciez sa "identyczne"...

> Właśnie zasilacz nasz, marki PowMax, traktowany jest jako "Generic"
> albo "House Brand" i kosztuje te $8 plus wysyłka. Więcej za dobry
> zasilacz nie warto płacić bo się przepłaca nabijając kiesę sprzedawcy
> podczas gdy niewolniczo pracująca Chinka gdzieś w fabryce machająca
> cały tydzień lutownicą za $20 i tak nie dostanie z tego ani centa.

Nie przyjmujesz do wiadomosci faktu ze zasilacze roznych producentow
niekiedy diametralnie sie roznia, nie mowiac o zasilaczach tego samego
producenta.. Z tego powodu jakakolwiel dalsza dyskusja jest bezcelowa.

> Jak długo pracuje na rynku firma produkująca wyroby Asound, Leadman,
> PowMax? Co Ty tu chłopcze insynuujesz? Przecież to nic niewarte
> spekulacje... Mimo iż nie mieści Ci się to w pale, że można mieć 1000
> procentowe marże i sprzedawać zasilacze warte $7 za $70 to tak jest i
> tego nie zmienisz. Możesz tylko pójść po rozum do głowy i kupić to
> samo taniej, u innego Żyda.
Wracamy po raz n+1 do senda. TO NIE SA TAKIE SAME zasilacze,
co z uporem negujesz.

> Dziękuję. Jak będę się nudził to posprawdzam sobie swój zasilacz.
> Na razie nie widzę powodów aby nie ufać naklejce.
UP2U

> Masz jakiś stan pomroczności jasnej? Podawałem Ci link
> do firmy Computer Upgrades Inc, w której kupiłem swój
> zasilacz LP-8800D za $15 włącznie z wysyłką.
Odsylajac do pricewatch jako "wyroczni" z najtanszymi zasilaczami

> Mój był w pudełku. Za $15.
> Głupcy z tej firmy, naprawdę głupcy... czemu nie sprzedają
> tych zasilaczy jako markowe! Mogliby zarobić $38-$15=$23 więcej!
> :-))))
No comments.

> Żałośnie musi funkcjonować mózg osoby, która da 93 dolary
> za taki zasilacz :-)))) Jestem pełen współczucia dla chorego.
Juz nie musze sie pytac (patrz wyzej), widze ze kazdego kto smie
miec odmienne poglady obrazac.

> Powtórzę powoli bo może mówiłem ostatnim razem zbyt szybko:
> Ja swojego PowMax'a LP8800D w pudełku kupiłem za $15 z wysyłką.
> Dotarło to do Ciebie czy dalej czegoś nie kumasz?
Mnie lata za ile go kupiles. Mogles rownie dobrze jeszcze kurierowi piwo
postawic. Biorac pod uwage komentowane w USA zjawisko "kreatywnej
ksiegowosci" rownie dobrze ta firma mogla do nich dolozyc, albo kupic
kradziona czy wybrakowana w jakis sposob partie. Mnie to nie interesuje.

> Proszę - wymień mi rzeczy czego nie posiada :-) Chętnie zaglądnę...
Nie mam najmniejszego zamiaru, dlatego ze i tak, dla zasady, bedziesz
to kwestionowal. A babrac sie w zdjecia aparatem cyfrowym, opisywanie
tego co widac itd nie mam najmniejszej ochoty. Zbyt wysoko cenie swoj
czas wolny.

> Czytać nie umiesz? "identycznych" dotyczyło "zasilaczy".
Powtarzam: gdzie powyzej (pricewatch) miales identyczne ceny detaliczne
zasilaczy ?? Zakres cen za zwykle (nie "nadmiarowe/podwjone") zasilacze
wachal sie od 9 do 100+ $ to sa identyczne ceny ?? KPINY.

> Oczywiście :-) Świat jest pełen frajerów kupujących każdą bajeczkę
> jaką się im sprzeda...
I swiat jak widac jest tez pelen ludzi ktorzy maja obsesje polegajaca na
widzeniu w kazdym czlowieku naciagacza i negowaniu faktow temu
przeczacych.

> Tylko idiota może wydać 125 dolarów na dowolny zasilacz
> gdy ma do dyspozycji PowMaxa 400w dla P4 za $15 z wysyłką
> do domu... Prosto do szpitala z takim gościem...
Ma do dyspozycji ? Gdzie ma do dyspozycji ? W Europie ?
Przestan oceniac caly swiat przez pryzmat USA, gdzie na
sa "cuda" nie do pomyslenia gdzie indziej.

> Problem w tym, że nie umiesz z pricewatch korzystać.
> Wszędzie tam, gdzie będziesz miał generic/house-brand
> będzie jakaś marka która sprzedaje się taniej bo
> sprzedawcy nawet nie chciało się aktualizować w cenniku
> jakiego producenta akurat sprzedaje...
To jest twoja (moim zdaniem naciagana) interpretacja

> Dalej Cię to zastanawia??? :-))) Zaczynam się o Ciebie bać.
Tak, bo w odrozneniu od Ciebie zakladam ze te zasilacze sie
ROZNIA, na co w czesci przypadkow mam przeslanki, zas
w czesci dowody(dotyczy konkretnych modeli)

> Tak... idiotów świat jest pełen.
No comments.
Zwracam jedynie uwage na sformulowanie "ale z pewnymi roznicami
konstrukcyjnymi"... niestety jest to bezcelowe, gdyz ty w te roznice
nie wierzysz do tego stopnia ze nawet gdyby podano je na talezu to
tez zostalyby zanegowane. Kropka.

> Zdaje się, że muszę Ci przesłać fotografię swojego zasilacza,
> dopiero wtedy uwierzysz... Ale nie licz na to, nie chce mi się.
Wzajemnie, jesli chodzi o zdjecia zasilaczy do ktorych mam dojscie

> Jak nie wierzysz, że ten PowMax 400W można tu dostać za $15
> to Twój problem.
Ja nie twierdze ze nie mozna, ja twierdze ze to wyjatek/okazja lub
... szwindel w tle.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and