Re: wymiena sprzetu

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_tlen.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 20:49:37 MET DST

Dnia Tue, 24 Sep 2002 15:55:38 +0200, RusH napisał:

> hmm to po co wymieniac sprzet ? co robisz pod tym linuksem KONKRETNIE ??
>
> Pozdrawiam.

programuje surfuje w necie - nic konkretnego i nic, co wymagaloby duzej
mocy. Wkuzra mnie jednak to, ze z niewiadomej przyczyny sam mi sie
rezetuje i wywala ten napis. A tak przy oazji, to wiesza mi sie od
momentu podlaczenia go do sieci LAN.
Chce wymienic sprzet, bo jak sie pytam innych osob dlaczego tak sie
dzieje, to nikt mi jeszcze nie podal odpowiedzi - wiec to musi byc chyba
wina sprzetu. No bo jesli nie to, to co?

--
kodi (Konrad Kucharczyk)
Registered Linux User #286948