Re: jak skopiowac z uszkodzonego CD?????

Autor: Malcik (malcik12_at_[WYTNIJ_TO)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 21:35:15 MET DST

> Czy ktoś wie jak skopiowac plik z uszkodzonego CD.
> plik avi 700 mb.
> płyta ma uszkodzone sektory. mozna bez problemu oglądać ale nie mozna
> skopiować.

Po pierwsze to witajcie bo jestem tu nowy a po drugie:
Jesli masz nagrywarke to sproboj zrobic obraz plyty (np w nero) i zaznacz
zeby poprawial bledy. Ja tak zawsze robie. Z obrazu zawsze mozna wypakowac
pliki (np winiso) jesli nie chcesz tej plyty przegrac. Zaznaczam tylko ze
jesli plyta jest bardzo porysowana to moze to potrwac kilka godzin. To
oczywiscie zalezy rowniez od czytnika. Najlepiej uruchomic cos takiego na
noc i rano jest juz po wszystkim. Czasem wystepuja male przeklamania ale
jesli ci zalezy na filmie to sproboj. Ewentualnie jesli nie masz nagrywarki
to sproboj skorzystac z jakiegos programu typu "BulletProof File Copy 1.2
for Windows". Jednakze u mnie o wiele lepiej koryguje bledy nero.

--
Malcik
www.malcik.prv.pl