Pytanie o ECS P4S5A

Autor: Spokojny (o82_at_netbox.x.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 20:22:32 MET DST

Planuję kupno tej płyty + Celerona 1,7 (głównie ze względu na cenę zestawu).
Jestem ciekaw, jaka jest maksymalna częstotliwość procesora, jaką udźwignie
ta
płyta? Chodzi mi dokładnie o to, czy za rok-półtora będę mógł wsadzić
możliwie silnego P4 bez potrzeby zmiany płyty? Jaka jest maksymalna ilość
ramu? Spotkałem się z rozbieżnościami od 1 do 2 GB... No i trzecie pytanie -
jak będzie wyglądała sprawa z podkręcaniem? Co się da wycisnąć z zestawu
Celeron 1,7 + P4S5A? Słyszałem, że płyta nie nadaje się do podkręcania, ale
coś chyba można wycisnąć ponad standard?

--
Pzdr
Spokojny