Re: Gdzie mozna naprawic p³yte ???

Autor: B³yskacz (blyskacz_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 18:42:22 MET DST

> Z tego co zrozumia³em to pad³y mi kondensatory które stabilizuja napiêcie
> podawane na procesor. Moze bym zrobi³ to sam, ale nie chce ryzykowaæ
> uszkodzenia a³kowitego p³yty. Chyba siê zdecyduje na wys³anie.

Za 40zl to ja bym Ci zrobil... jakbys byl z Wrocka. Padla mi ostatnio
wlasnie ta plyta .... Jak sie boisz lutowania w tulejkach to poprostu
rozpieprz kondensatory i dolutuj do pozostalosci nozek starych kondziorow-
koszt kilka zlotych...zostanie Ci sporo kasy na no piwo i bedziesz mogl sie
upic ze szczescia :-) Nie pomyl tylko polaryzacji i po sprawie.
Nie daj sie okradac...

pozdrawiam Blyskacz