Monitor !

Autor: Wojciech Bakun (bakoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 16:52:33 MET DST

Mój problem wygląda następująco:
Kupiłem trzy dni temu monitor LG 774FT. Niby wszystko jest OK, ale co się
dzieje. Wieczorem zauważyłem, że przy prawej krawędzi wokół ikonek które tam
sobie leżą widnieje taka jakby plamka w żółtym kolorze (prawie niewidoczna).
Kursor jak przesunę w tę stronę też tak jakby widać taką plamkę wokół niego
i wydaje mi się że zostawia takie smugi. Druga rzecz którą zauważyłem
(jestem pewien że jeszcze wczoaj tego nie było) to to, że podczas otwierania
jakiegoś okienka obraz na monitorze delikatnie się rozszerza. Nawet jak
włączam OSD to ten obraz sie rozszerza :( Czy ktoś wie co mogło się stać i
co jest może tego przyczyną. Moja karta graficzna to Sis620 zintegrowany na
płycie głównej, monitor to już pisałem.

Pomocy
Z góry dziękuję
Wojciech Bakun