Proszę o radę

Autor: Maras (maras57_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 15:51:56 MET DST

Chcę kupić twardy dysk 40 GB.
Na pierwszym miejscu stawiam na niezawodność,
Będzie w kieszeni bez wentylatora, czyli nie powinien się nagrzewać,
nie przeszkadza mi że będzie wolny - myślę o prędkości 5400 obr.
Może podzielicie się własnymi doświadczeniami,
a przy okazji odradzicie jaki nie kupować.
Moje przykre doświadczenie to dyski firmy IBM,
cztery dyski zaliczyły padakę, chyba jestem rekordzistą.
Mam dwa lata Seagate U5 40GB - zero problemów,
ale takich już nie produkują :((
Nie chcę powtórki z rozrywki jakie miałem z IBM
i dlatego wolę oprzeć się na cudzych doświadczeniach.