Re: jaki dysk 80GB ?

Autor: Michal P (mpx_at_poczta.hoga.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 15:00:52 MET DST

Krzysiek wrote:
> Przymierzam sie do wymiany dysku.
> Jai polecicie? Zalezy mi na szybkosci (wydajności) dysku,
> hałas nie gra roli.

"Za chwile" będzie na rynku BarracudaV, a troche potem nowa seria
Maxtorów. Są to dyski o zwiększonej gęstości zapisu wyposażone w
kolejkowanie komend TCQ (Barracuda, nie wiem jak Maxtor) - ich wydajność
będzie znacznie większa od obecnie dostepnych. Zresztą popatrz tutaj
(nie sugeruj się Serial ATA, bo ono niewiele daje):

http://www.lostcircuits.com/advice/sata150/10.shtml