Odp: Jaką nagrywarke??

Autor: Piotrek (plonker_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:13:59 MET DST

> Czy w przypadku nagrywarek różnica między TEAC - iem a resztą jest tak
samo
> duża jak w przypadku CD-ROM - ów. Mam CD TEAC - a od 4 lat i zero
problemów
> + 100 % zaufania do tej marki.

ja tego nie wiem ale mam uraz do LG (koledzy pokupowali i cos im sie dupcy
co jakis czas), z drugiej strony sam mam jeszcze naped "GOLDSTAR 8x speed"
(teraz nasywa sie to to LG), data produkcji "styczen 1997" uzywam go
codzinnie od ponad 5 lat i dziala (prawie) bezproblemowo !!!

ale chyba ze zmiana nazwy na LG cos sie firma przestala starac lbo ja po
prosu dostlem jakis fajny egzemplarz :-)