wymiena sprzetu

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_tlen.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 11:39:21 MET DST

Witam.

Chcialbym sobie wymienic w kompie kilka komponentow. Chodzi mi o
procesor, plyte glowna i pamiec. Obecnie posiadam Celeron 700, Abit
BX-133 RAID, 256 RAM. Co moglibyscie mi polecic? Zastanawiam sie nad PIV, ale
nie wiem, czy to ma sens. I jaka ewentlanie kupic plyte glowna (konkretny
model)? Nie chcialbym przesadzac z konfiguracja, wiec chce Was poprosic o
rade.

ps. pracuje glownie pod linux'em, a z gier raczej nie korzystam.

--
kodi (Konrad Kucharczyk)
Registered Linux User #286948