Re: Jaką nagrywarke??

Autor: Dr_Zoidberg (nothing_at_niespamuj.polbox.com)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 12:06:13 MET DST

LANIA napisał:

> Polecam pudelkowego Liteona 40X za 290, OEM (czyli bez pudelka) 270. Do

>325) dobra ta LG?
>
>LANIA

325 to prawdopodobnie wersja BOX. A ja popieram Pawla -
polecam BOX-a dostaniesz w pudelku software i wszystko co potrzebne do
montazu (wazne przy pierwszej nagrywarce).

LiteOn-y tez maja 2 lata gwarancji. Zawsze mozesz tez zamowic sprzet
ze sklepu internetowego. Pare groszy taniej :-).

A co do lamania zabezpieczen to wlasnie dlatego lubie liteony - lamia
SafeDisk 2.5x bez zadnych problemow. A softwareowa korekcja nie zawsze
jest skuteczna niestety.

Ja od wszystkich wynalazkow LG wole trzymac sie z daleka. Wada tego
modelu, ktory Ci polecili jest wysokie zapotrzebowanie na moc
procesora. O nagrywaniu w tle na slabszym kompie mozesz zapomniec...

Pozdrawiam
- Jan.

--
MSI 745 Ultra | Athlon XP 1700+@1628 | 256 DDR Kingston | Prolink
GF2Ti | U6 40 GB | Liteon 40125W_at_48 | Liteon 163D