Jaka drukarka? z gory dzieki za pomoc

Autor: Morph (szmal_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 11:19:36 MET DST

Witam
Jak w temacie.
Zastanawiam sie nad jakims atramentem lub laserem. Cena nie gra wiekszej
roli.
Drukarka z przeznaczeniem do domu. Co prawda w znacznym stopniu nie
interesuje mnie jej cena ale za to interesuje cena eksploatacji. Do tej pory
mialem HP690C no i cena tuszu 130zl mnie odstrasza, bo wartosc tej drukarki
nie przekracza 100zl ;)
Zamierzam drukowac (w kolejnosci co najczesciej):
- zwykle teksty
- kolorowe teksty z grafika
- wizytowki (z jakas kolorowa grafika, nie chcialbym zeby po przejechaniu
palcem po papierze rozmazywal sie tusz)
- od czasu do czasu jakies fotki

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam