Odp: LifeView 3000 problem

Autor: Andrzej Woźniak (wozniaka00_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 10:41:30 MET DST

Użytkownik Andrzej Kopcych <ajfik_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ammriu$he$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam mam taki problem przy próbie instalacji sterowników do karty
> telewizyjnej LIFEVIEW 3000
> niby wszystko przebiega poprawnie, znajduje karte instalują się
sterowniki,
> ale na koniec wyskakuje komunikat:
> Nie można zainstalować urządzenia
> kod błędu: 69
>
> Co to może być?
> sterowniki najnowsze producenta nic nie pomogły.
> pozdrawiam

Miałem kiedyś podobny problem z kartą LifeView 2000. Okazało się że brakuje
wolnego przerwania. Wyłączyłem w Bios-ie porty COM których nie używam, i
sterowniki się zainstalowały
pozdr