Re: Maya 7.1

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 11:09:54 MET DST

Użytkownik "Teo" napisał w wiadomości
> Kupuje karte dzwiekowa najbardzije odpowiada mi Audiotrak Maya 7.1

Slusznie, ja mam Audiotrak INCA 88 i jestem bardzo zadowolony.BArdzo
poprawna jakosc dzwieku i niskie szumy.NA pewno bedziesz zadowolony

>nie wiem czy wziac Gold czy "zwykla" czym sie rozni Gold i dlaczego jest o
ok
> 200 zl drozsza? Z tego co wiem to ma wyjscie G9 i pozlacane koncowki czy
> rozni sie czyms jeszcze od "zwyklej" Maya 7.1?

NIe iwem czym ise rozni jedna od drugiej ale jesli rzecz idzie o pozlacane
zlacza to lepiej w to nie inwestowac.Roznicy w dzwieku i tak nie uslyszysz a
jedyna korzyscia jest to ze styk jest bardziej pewny i wolniej sie utlenia.
Do domowych zastosowan gra ni wart swieczki czyli 200 złotych.
Chyba ze istnieje roznica w dolaczonym oprogramowaniu czy osprzecie
Swego czasu SB GOLD mial tez pozlacane zlacza i dodatkowe zlacza cyfrowe na
sledziu i tym sie roznil od zwyklego SB
pozdro
michał