Re: CD combo

Autor: ONYX (cory_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 10:57:59 MET DST

Czy ktoś używa urządzenia CD typu combo: czytnik DVD i nagrywarka CD-R/CD-RW
jednym? Jedyne jakie widziałem to LG. Jakie są wasze opinie, czy to coś
warte.
W ostatnim Chipie jest bardzo pochlebna opinia o takim urządzeniu.

Ja używam Ricoha. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ! Ale jest
to jakiś tam półśrodek dla ludzi z mniejszą ilością gotówki.

--
  ***Pozdrawiam***
ONYX     KRAKOOF