Problem z modemem

Autor: Gandhi (gandhi_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 10:41:37 MET DST

Witam.
Mam nadzieje ze ten post nie bedzie NTG.

W niedziele przestal mi dzialac modem. Komunikat przy laczeniu - modem nie
jest podlaczony do lini. Z gniazdkiem telefonicznym jest polaczony
czterozylowym kablem ok. 15-20 m dlogosci. Myslac ze zepsul mi sie sprzet
(poprzedni jak padl to byl taki sam komunikat) poszedlem do kumpla sie
utwierdzic w przekonaniu. On laczy sie przez taki sam kabel. Komunikat przy
probie dzwonienia byl taki sam. Wczoraj kupilem nowy modem. Podlaczylem do
tego kabla i nic. Postanowilem cos jeszcze sprawdzic - polaczyc sie przez
krotki dwuzylowy kabel dostarczony razem z modemem. Znioslem sprzet na dol,
podlaczylem - i dzialal. Stary modem tez dzialal. Podejrzenie padlo wiec na
kabel. Kupilem nowy 15-metrowy kabel - i nie dzialalo. Nowy kabel byl
sprawny bo podlaczylem do niego telefon i sygnal byl. Z siecia moge laczyc
sie jednak tylko przez krotki kabel modemowy. Tak wiec czy ktos moze mnie
oswiecic o co w tym wszystkim chodzi? Dlaczego caly czas dzialalo a teraz
nie chce? Bede wdzieczny za kazda sugestie.

pozdrawiam