Re: Huby i switche LG

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 10:16:44 MET DST

Użytkownik "AndNow" napisał:

> Co sądzicie o hubach i przełącznikach firmy LG.

Jakieś pół roku temu zakupiliśmy do firmy kilka switchy 8-portowych LG 8p
10/100 Mbps (LS 3108P) oraz D-Link DES-1008D. Wszystkie spisują się
znakomicie, ale jakoś bardziej jestem zadowolony z D-Linka. Obecnie
zastąpiły wysłużone modele 3Coma i Compexa. Różnica w wydajności i jakości
połączeń ogromna.

Oprócz tego cała sieć komputerowa pracuje na profesjonalnych, stakowalnych
modelach DES-3624 (dwa egz. po 24 porty) oraz zarządzalnym DES-3624i wraz z
modułem GigaEthernet. Kiedyś w tym miejscu były 3Comy i gdybym miał
porównać, to mogę napisać, że schodzący na psy 3Com nie dorasta do pięt
D-Linkowi. Polecam. Są naprawdę warte swojej ceny.

Pozdrawiam,
Sniper