Re: Słabo :-)

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 08:14:18 MET DST

> ...powiedzial co wiedzial...
>
> dobra koncze dyskusje bo tu 'matolow i balwanow banda' - cytat z "Misia"
>
> proponuje, zeby mnie jeszcze bardziej 'zjebac' albo ukamienowac... typowe
> dla Polakow...samosad i ciemnogrod...bravo

Sam to zrobiłeś: ukamieniowałeś się publicznie i udowodniłeś swoją porażającą
elokwencją jakie siano i dres masz w móżdżku chłopczyku, a teraz nie smarkaj więcej w
obrus i do przedszkola. I nie wyżywaj się na grupie, że Cię dziewczynka rzuciła i
dostałeś mandat za sikanie na trawniku. A jak Ci powiedział "Krzysiek" najpierw sam
przeczytaj 10x a potem się zastanów zanim coś napiszesz a jak nie rozumiesz co jest
napisane to poproś kogoś dorosłego niech ci jednokomórkowcu wyjaśni.
PLONK.

Robs.