Re: Pytanie o monitor i karte muzyczna

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 08:25:19 MET DST

> Samsung 655mb i LG Flatron 795ft - ktory waszym zdaniem lepszy. A moze polecacie
cos innego.

Widziałem ostatnio fajne flatrony NECa 17" po 650 netto w hurcie, ale zapomniałem
symbolu.

> Chce kupic takze karte muzyczna. SB Live 5.1 czy SB Audigy?
> ta druga jest ok 2x drozsza. Dodam, ze zamierzam sluchac glownie mp3 na dobrych
sluchawkach(zadnych porzadnych glosnikow narazie nie mam) - czy wobec tego Audigy nie
jest zbytnia strata pieniedzy? Pozatym czym roznia sie te karty (oprocz ceny)?

W słuchaniu mp3 nie odczujesz różnicy,
Audigy ma większe możliwości "reprezentacji kilku różnych środowisk dźwięku" jak to
gdzieś ładnie napisano,

> Aha - w postach czytalem, ze Audigy 'trzeszczy' - od czego to zalezy i czy da sie
usunac. Jesli chodzi o plyte glowna to mam VIA KV7ZA (najtansza z mozliwych)

Z trzeszczeniem się nie spotkałem, może dlatego że nie składam kompów na płytach
"najtańszych z możliwych", ale być może wgranie nowszego biosu załatwi sprawę.

Pozdrawiam, Robs.