Re: policja i piracki program

Autor: {_HEARTSHADE_} (heartshade_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 01:12:58 MET DST

Użytkownik "KM"
> Dzisiaj do mojego kumpla wpadla policja i zabezpieczyla program piracki -
> gre, ktora kupil od goscia w Internecie. Goscia przyskrzynili i na
podstawie
> dowodow wysylki ustalili klientow.
> Czy mojemu kumplowi cos grozi, moga postawic mu jakis zarzut ?

Moj koles - mial podobnie...
Tylko ze jemu przyszlo wezwanie na policje i tam kazali mu przyniesc ow
nieszczesna gierke,
ogolnie z tego co pamietam - to Pan policjant zaproponowal mu by ten napisal
oswiadczenie w ktorym
zeznaje ze myslal ze to oryginal... chyba jakos to wystarczylo ,bo koles
caly czas jest w domu...
no chyba ze jest tak czesto na przepustce :))

HEARTSHADE of X-PLOD labs.
xpl0d_at_sympatico.ca