Re: "BOOT DISC FAILURE"

Autor: -|MegA|- (agrden_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 23:02:12 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:

> Może ustawienia w BIOS (tylko nie wiem które) zbyt "podręcone"?

raczej nie wina ustawien w biosie. moze kable zasilajace dobrze nie
kontaktuja (mi sie potrafilo odlaczyc zasilanie cd w trakcie pracy
kompa, bo wtyczka niekontaktowala) i czasem dyski sie po prostu nie
uruchamiaja. posluchaj czy dzialaja, kiedy wyskoczy boot failure
nastepnym razem...

--
-=MegA=- alcatraz 734/4763 gg527856