czy z tego dysku cos będzie ??

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Sep 2002 - 23:03:20 MET DST

mam problem- mialem dysk caviar 1,6 Gb z dosc waznymi danymi, a mój młodszy
braciszek w natchnieniu pomyslowosci, chcial zwiększyc jego
pojemnosc........poprzez zmiane elektronikiw tym dydku na jakąs elektronikę
z dysku 20 gb :-( -> zrobil swoje :-(
po zmianie elektroniki na oryginalną, i podlączeniu, bios go wykrywa, ale
cos mi w nim nie pasuje- niby zachowuje sie normalnie, ale nie do końca:
1-w windowsie jest wykrywany, lecz nie da sie na niego wejsc {bląd dostępu)
2-w dosie widzi pliki , ale podczas próby ich skopiowania na inny dysk,
zaiwiesza sie
3-doszlem do wnmiosku, ze dane nie są az takie wazne, ale dysk sie przyda,
więc spróbowalem go sformatowac - w dosie i windowsie ok
4-niestety, podczas próby uzycia takich narzędzi jak Easy recovery, komp sie
zawiesza

czy ma ktos propozycję, jak przygotowac ten dysk do "uzycia", [a moze ktos
wie jak odzyskac dane :-)]