Re: Dobra karta graficzna? 2

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 21:20:10 MET DST

> Pisałem o tym wczoraj ale zapomniałem dodać że reszta sprzętu to Celeron
800
> na Via Apollo i 128 MB ramu a to chyba dość istotne.

no a moja rada od wczoraj sie nie zmienila ;-)
1. GF2 MX400 np od ELSA lub od PNY
2. GF4 MX420 od PNY
3. ewnentualnie Radeon 9000 od PowerColor (choc za efekty nie recze i nie
wiem czy do kupienia w Polsce)

osobiscie gdybym mial Twoj problem - nowa i w miare szybka karta na PCI
wybralbym bramke nr2 (GF4 MX420 to cos posredniego miedzy GF2 MX400 a GF2
GTS)

adres dystrybutora tych kart (na Nvidi) ten sam co wczoraj (nie mam z nim
nic wspolnego - jakby ktos sie burzyl ze to reklama - po prostu daje namiar
na nietypowe karty graficzne)
http://www.servodata.com.pl/

pozdrawiam