Autor: kieraf (kieraf_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 19:49:08 MET DST
Mam Athlona i niedawno zmienilem karte graficzna na Geforce3 Ti 200 firmy Palit. Mam zainstalowany Windows Me oraz XP i w obu tych systemach po wymianie karty zauwazylem sporo nieprawidlowosci.
Pod XP we wszystkich grach opartych na DirectX wystepuja bledy w wyswietlaniu geometrii. Szegolnie duzo pojawia sie ich w tescie Vertex Shader w 3DMarku. Wyglada to jakby niektore wierzcholki trojkatow, z ktorych skladaja sie obiekty, przemieszczaly sie chaotycznie we wszystkie strony powodujac marne wyswietlanie grafiki. Zainstalowalem DirectX oraz Detonatory ponownie bez zadnej poprawy.
Natomiast pod ME w zakladce Geforce3 Ti 200 pod zaawansowane w polu Typ Magistrali widnieje wpis: AGP (tryb PCI). Zgodnie z tym nie moge wlaczyc teksturowania AGP. Poprzednia moja karta bylo "voodoo3 agp", ktore nie wykorzystywalo w pelni portu AGP. Dlatego sadzilem, ze problem najprawdopodobniej zniknie po ponownej instalacji ME. Jednakze po reinstalacji win me 'od zera' problem wystepuje nadal.
Prosze o jakas rade lub pomoc.
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:26:54 MET DST