Re: Jaki naped DVD

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 19:26:03 MET DST

IvanSoft wrote:

> Jaki naped DVD polecacie najbardziej?
> Zamierzam kupic jeden z modeli 16X

od kilku dni mam nowy model PIONEER'a DVD-117 i wydaje mi sie ze jest
jednym z lepszych obecnie dostepnych na rynku(o ile nie najlepszy), jest
cichy, BARDZO szybko laduje i rozpoznaje plytke oraz reaguje na
wszelkie komendy - o ile mozna tak powiedziec:) czas reakcji od momentu
wcisniecja EJECT sprzetowego albo programowego jest niezauwazalny:)
oczywiscie jesli akurat plytka znajdujaca sie w srodku nie kreci sie, a
myslalem ze juz nie znajde szybciej dzialajacego napedu od mojej Toshiby
48x (CD - a nie DVD)
wiecej informacji tu: http://www.action.pl/pages/?f=13&p=99&pn=1
http://www.a.pl/article/view/322

pozdrawiam