Re: P4 czy Ath ?

Autor: |Pio| (piowa_at_topnet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 17:47:23 MET DST

> a ja mam XP2000+ i co... mam powiedziez, ze AMD jest lepszy...molgbym ale
po
> co.
> Mam w domu XP i P4... i nie smiem twierdzic, ze ktorys z nich jest
> lepszy..kazdy ma + i -

to moze te wady i zalety wymien - ja planuje zakup - i sie zastanawiam czy
sobie zakupic cos o czym znajomi serwisanci mowia - 'grzeje sie i duzo
zalezy od egzemplarza' i dokupic sobie np dyska
czy kupic cos o czym niektorzy mowia ze 'jest drogie i mniej wydajne'

tak czy inaczej - byloby - drozsza plyta+AMD ; tansza plyta + P4

a to ze od zawsze mialem Intela...
trudno mi sie bedzie przestawic...
a i dbac o temperature....