Re: Problemy z kartą TV

Autor: Maciek (macik02_at_o2.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 16:38:27 MET DST

<<dzieli ci IRQ z czymś ? zobacz inne pci
Podczas instalacji brooktree... zostaje przydzielony
IRQ 9, (jest taki sam dla video jak i audio), co jest zgodne z instrukcją.
Gdy muszę uruchomić awaryjnie to do "kontrolera dźwięku wideo i gier" pakuje
się wiele innych sterowników (nie wiem nawet dlaczego), a brooktree... ma
wtedy przydzielony zasób 3.

<<wywal shit a nie soft pixela i borgtech.org + iulab.com
Niestety jestem trochę słaby w te klocki, byłbym wdzięczny gdybyś mógł
troszkę jaśniej...
Pozdrawiam.