bios 7.008 do jetway r8500

Autor: mk (marekk_at_igk.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 15:58:49 MET DST

Posiadam kartę jak w temacie (275/275, 64 Mb, bez drugiego Ramdac'a).
Posiadam również płytę Epox 8KHA+. Występują u mnie niewielkie zakłócenia
obrazu w 2d. Zasilacz na pewno jest dobry ,gry chodza spox zadnych
artefaktów,zadnych zawioch. Chciałem uaktualnic bios karty na 7.008 (tak jak
gosc Chainreaction na forum rage3d) ale tamte biosy nie pasuja do tej karty.
Potem spróbowałem biosu Krisa tez karta po flashu sie nie detektuje.
Natomiast po flashu oryginalnego Ati 7.004 karta idzie bez problemu ( ale na
tym biosie jest beznadziejnie bez porownania gorzej niz na starym 7.002
rowniez chyba Ati) .Kto z grupowiczow ma taką kartę i flashowal biosem 7.008
( jesli tak jakiej karty , podejrzewam ze bios 7.008 do build by Ati by
pasował). Napisałem również do supportu Jetwaya , ciekawe co mi odpiszą?