Re: "wybuch" płyty CD w napędzie

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 15:23:21 MET DST

pek wrote:
:: Witam!
::
:: W CD-ku Samsung x48 podczas instalacji Office 2000 rozsypała się w
:: drobny mak płyta CD (oryginalna płyta MS Office 2000 SBE PL). Czy
:: mogę w jakiś sposób odzyskać tą płytę, bo niestety nie mogę
:: zainstalować już Office'a, a mam licencję i czy CD-ROM podlega
:: naprawie gwarancyjnej (podczas "wybuchu" coś się w nim urwało).

zanies czy przeslij plyte do MS (tzn jej szczatki i xero licencji ? moze
zadzwon do nich, powinni ci dac albo za kilka zl sprzedac)

:: Dodam, że CD-ka i Office'a kupiłem z tej samej firmy.
::

no to moze niech oni sie martwia, a cd kupiles jak widzisz gowno - lg i
samsung przerabialme, syf :(( motor kreci 52x a plyte czyta jak teac 40...