Re: EIZO Flex Scan F520 ? Nec FE700+

Autor: qk (mirekqk_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 14:48:11 MET DST

hi,
mam neca FE700+ od ponad roku i jestem zadowolony - mialem do wyboru LG i
znajomi polecili mi NECa ze wzgledu na kineskop. Jedyne zastrzezenie to
niezbyt wysoka wartosc odswiezania w 1024x768 -85hz - dla niektorych to za
malo..dla mnie spoko. Ale jak chcesz miec 100 hz to musisz poszukac czegos
innego - choc ogolnie polecam kineskopy trinitron ;) sprawdz iyame czy cos
takiego - we wszystkich gazetach strasznie lansuja te monity.
pzdr qk